Tuesday, March 22, 2011

semalam

Diorang puasa,so time bukak puasa aku je paling excited.Eh ape ni tiba-tiba je.hekhek.Takde la,semalam kawan2 aku puasa,jadi time berbuka tu we went out makan2.Time berbuka mesti lah mengidam nak mkn sedap2 kn?Aku yang xpuasa ni je lebih2.Otw nak naik taxi tu,pakcik taxi malas nak hantar kitorang gi tpt tu.So dia bg kreta kancil dia.Suruh kami drve je p.Memandangkan kedai makan yg kitorang nak g tu dekat je pun.So,Ape lagi.Mula-mula masa pi baik je naik kancil 3 org ( total 7 org).Lagi 4 tu pulun nak naik taxi(kaya).Bila dh smpai kdai mkn tu.masa utk makan.Semua order sedap2.Aku pun ape lagi.
Nasik goreng kampung and nescafe ice and tomyam campur.Semua mcm " aina?!" dtg jauh2 nak mkn nasik grg kampung?please lah.Hahaha.Btul jugak,nak di katakan nasik grg kampung tu kan,cafe bwh kolej pn hari2 jual.So nak di ceritakan kt sini,mse tgh gedik2 ambil gmbar.Tba2 je
"gedegangggg"

camera jatuh ats nasik goreng.Habis fork n spoon n nasik2 berterabur.This is soooo memalukan lebih2 lagi bila org smua tgk and gelak evil.cis! 
Alkisahnya skrg ni time balik pulak.Kancil tu kami sumbat masuk 7 orang.3 depan,4 blkg.Smua mcm sardin.Bila smpai dpn gate.Tiba2 nampak pakcik tu tggu.So 4 org pakat cepat2 klua dri kereta.And lg 3 belakon baik park keta dpn pakcik tu,Konon nya lah nak berlakon yg kami x jahanamkan kreta pakcik tu,Last2 pakcik tu gelak tgk kami.Aku pn apa lg.teruskan lakonan aku konon pelakon handal.padahal dlm kreta td kalot cam apa lagi.Siap campak2 orang kelua.Ya Allah poyo nya kami.

Pakcik :Muat ke 7 org?hebat noh hampa ni.(perli)
Aku : Smua kecik2 pakcik.sye je besaq =.="

(malu sangat bila lakonan x jadi)

2 comments:

  1. aina kan xbole kalo x memalukan diri dia
    sumpah mmg kalo ada je bnda memalukan tu hang la
    hahaha
    i wish i was there

    ReplyDelete
  2. Hang ni awien :(
    x kesian aku ke
    cis

    ReplyDelete