Wednesday, March 16, 2011

Hoholala

Kali ni nak cakap banyak sikit boleh cnmtu?ha ok ni ayat awien.
Saje je nak gitau semalam dinner science xsis.Cakap pasal budak science mcm korang x dapat2 imagine lagi?Tema laskar pelangi.So smlm mcm2 color aku nampak.Tapi aku rsa tema mcm ni agak selamat sbb fashion crime mcm mne skali pn org x kata pape sbb pelangi?Tudung pink bju hijau kasut kuning handbag oren?whoaaaa (O.o)
Tapi smlm mmg agak meriah la.erkk meriah compared to last sem?hmm maybe sbb rmai kot.Yela penuh part aku je sbb smua pakat kne ugut kne potong carry marks chemy if x pi.So,pakat pi beramai2 la ye.Okay bile nak di ceritakan about dinner.Mesti kaum2 perempuan ni excited kan.Ade yang sanggup keluar mlm2 sbb nak cri baju.Last minute preparation pn xpe asalkan baju baru you!hahaha.Interesting sgt tgk smua pkai cntik2.Budak science x semestinya geek always k?pecaya x smua cun2?haaa pecaya la.hahaha.
Walaupun mlm ni ada test chemy.Kami dgn berbesar hati berjaya memujuk ati yang lara ni utk join dinner tu.Baru tringat now cuti skolah kan,My nephew and niece smua balik penang.Selalu nya time diorang balik mesti aku ade dgn diorang.Tapi kali ni T_T
Back to my story,paling aku excited sekali lah! minggu ni last lab =.="
Y so excited? WEH!at least x de lah aku class pkul 8 hari-hari.yay yay



Aku x de baju baru,baju lama and yes aku poyo.heeee
anyway awien,kali ni aku pkai tdung kemas weh =D(bangga gila)

2 comments:

  1. haha
    bgos2 ada kmajuan
    pkai la tudg tu slalu
    xsalah kn kawan aku sorg i mlwa?
    pikat sana laki laen kat uitm arau tu
    xyah nak dagu2 sgt
    siku dgn dahi pon bole~~
    ahahah
    bole mcm tu ??

    ReplyDelete
  2. ngade la hang.
    pkai slalu?mmg errk

    ReplyDelete